سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15310

بررسی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدلMDF-15310

تاریخچه تولید محصولات توسط شرکت پاکشوما

پاکشوما توانست تنوع محصولات خود را بیشتر و محصولاتی مانند ظرفشویی رومیزی و مبله ، لباسشویی های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دوقلو ، کولر آبی و کولر گازی ، ماکروفر ، جاروبرقی و یخچال فریزر را نیز به سبد محصولاتی خود اضافه کند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

منطقه تاسیس شرکت 

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما تا سال 1393 در محدوده صنعتی استان البرز قرار داشت و از این سال مدیران پاکشوما به این فکر افتادند که کارخانه جدیدی در مساحتی خیلی بیشتر احداث کنند. از همین روی محل تولید محصولات پاکشوما به منطقه صنعتی محمود آباد قم که در این کارخانه وسعتی بیش از 100 هزار متر مربع و انبار قطعاتی بیش از سه هزار متر مربع انتقال یافت .

 

جایگاه شرکت پاکشوما

قدرت شرکت پاکشوما از این سال به بعد با توجه به اضافه شدن خط های متعدد مونتاژ ،دستگاه های مونتاژ و تولید و همچنین وسعت بیشتر به شدت بیشتر شد و توانسته است در سالهای بعد نیز به مساحت ایجاد شده بیافزاید و مساحت کارخانه را به 200 هزار متر مربع برساند.
در حال حاظر پاکشوما به قدرتی از تولید رسیده است که میتواند همزمان برای 10.000 نفر در داخل کارخانه به صورت مستقیم اشتغال زایی کند و هچنان به کیفیت خود بیافزاید.

این رشد تا به امروز توانسته شرکت پاکشوما را به قوی ترین تولید کننده خاورمیانه تبدیل کند و جایگاه و اعتماد ویژه ای برای مونتاژ برند های خارجی همچون کندی (ایتالیا) ، زیرووات (ایتالیا) ، کرال و ….. ایجاد کند.

 

پاکشوما همیشه با شما!!!

میدانستید پاکشوما یک شعار معروف دارد؟؟؟ بله اونم این است که پاکشوما همیشه باشما! پاکشوما راحتی و آسایش و نیاز مشتریانش و در کنار آن بودجه آن ها را در نظر گرفته است و دست به تولید زده است.

بیخود نیست که می گوید همیشه با شماست. این شرکت با تولیدات متنوع با قیمت ها و قابلیت های متفاوت همه اقشار و همه سلایق را در خرید یاری نموده است بدین منظور سبد محصولات خود را با اضافه نمودن ماشین ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید، جاروبرقی، مایکروفر و کولرگازی کامل نمود. اکنون در حال برنامه ریزی برای تولید سایر لوازم خانگی برای تمامی اقشار جامعه با هر نوع سلیقه و بودجه می باشد .

 

 

مشخصات ماشین ظرفشویی MDF-15310 پاکشوما

گفتنی است که تمامی تنظیمات ها ، عملکردها و امکانات ظرفشویی مدل 15310 به کمک نمایشگر و پانل تمام لمسی دستگاه انجام میشود . صفحه نمایشگر LED بزرگ ظرفشویی ، امکان نمایش هرچه بهتر تمامی تنظیمات های ظرفشویی را برای کاربر فراهم می کند .

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ماشین ظرفشویی پاکشوما برخورداری از نمودار مصرف انرژی A+++، است که این دستگاه را در ردیف لوازم خانگی کم مصرف و مناسب قرار میدهد. این امکان در کاهش هزینه های مصرفی تاثیر بسیار بالایی دارد. همچنین، به منظور افزایش امنیت این ظرفشویی ، قفل کودک نیز برای آن تعبیه شده است .
همچنین میزان صدای ظرفشویی 15310 پاکشوما از دیگر ویژگی هایی است که میتوان برای این دستگاه قلمداد کرد .که بر اساس اعلام پاکشوما ، میزان صدای دستگاه در زمان شستشو چیزی در حدود 49 دسی بل است .

داخل کابین ظرفشویی MDF-15310 تماما استیل درجه یک و سه سبد برای شستشوی انواع ظروف شما در نظر گرفته شده است که قابلیت تنظیم ارتفاع و گزینه امکان شستشو با نصف ظرفیت جذابیت 15310 را چندین برابر خواهد کرد .

ناگفته نماند که وزن این دستگاه چیزی در حدود 46 کیلوگرم است و ابعاد آن برابر است با 85 سانتی متر (ارتفاع ) ، 60 سانتی متر ( عرض و طول ) همچنین طراحی زیبا و کیفیت ساخت با متریال با کیفیت از دیگر گزینه های قابل توجه ظرفشویی 15310 پاکشوما به شمار میرود .

برنامه شستشوی ها :

شدید شویی : این برنامه برای شستشوی ظروف خیلی کثیف مثل قابلمه ، تابه و کاسه هایی که مقداری غذا به آنها چسبیده است به کار میرود .
زمان شستشو : 165 دقیقه

مصرف آب : 17 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

شستشوی اقتصادی (ECO) : این برنامه شستشوی ظروفی با میزان کثیفی عادی مثل ظروف کریستالی و لیوان ها ، تابه ها و بشقاب ها استفاده میشود و میزان مصرف انرژی و مواد شوینده تا حدودی کاهش میابد .
زمان شستشو : 175 دقیقه

مصرف آب : 11 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

ظروف شیشه ای : این برنامه مخصوص شستشوی ظروف شیشه ای ، لیوان ها ، ظروف سفالی است .
زمان شستشو : 115 دقیقه

مصرف آب : 14 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

شستشوی یک ساعته :این برنامه شستشو مخصوص ظروفی است که میزان کثیفی کمتری دارند و نیاز به خشک شدن کامل نیز ندارد .
زمان شستشو : 60 دقیقه

مصرف آب : 10 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

شستشوی سریع : این برنامه شستشوی برای ظروفی که با شستشوی کوتاه مدت تمیز میشوند و زمان کافی برای شستشو های طولانی ندارید کاربرد دارد .
زمان شستشو : 40 دقیقه

مصرف آب : 10 لیتر
مایع شستشو : نیاز ندارد

پیش شستشو یا خیساندن : این برنامه شستشو برای خیس کردن ظروفی است که بعدا قصد شستشوی آنها را دارید .
زمان شستشو : 15 دقیقه

مصرف آب : 4 لیتر
مایع شستشو : نیاز ندارد

شستشوی 90 دقیقه ای : همانطور که از اسم این برنامه پیداست زمان این برنامه 90 دقیقه است و برای شستشوی ظروف نسبتا کثیف کاربرد دارد .
زمان شستشو : 90 دقیقه

مصرف آب : 12.5 لیتر
مایع شستشو : نیاز دارد

RINSE یا آبکشی : این برنامه برای آبکشی مجدد ظروف شسته شده و یا شستشوی میوه و سبزیجات کاربرد دارد.
زمان شستشو : 8 دقیقه

مصرف آب : 3.5 لیتر
مایع شستشو : نیاز ندارد

 

مشخصات ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15310

·        قابلیت شستشوی میوه و سبزی : علاوه بر این که می توان از این محصول به عنوان یک ماشین ظرفشویی استفاده داشت، می توانید به عنوان میوه شوی و دستگاه شستشو دهنده ی سبزیجات نیز از آن استفاده داشته باشید. و مطمئن باشید که انواع میوه و سبزی را در بالاترین کیفیت و به صورت کاملا بهداشتی شستشو خواهد داد.

·        نمودار مصرف انرژی :  یکی از کلیدی ترین ویژگی های این ماشین ظرفشویی این است که میزان مصرف انرژی در آن بسیار پایین می باشد و یک محصول کاملا کم مصرف و بهینه محسوب می شود. بنابراین استفاده از آن به صورت روزانه یا چند بار در روز هرگز باعث میزان افزایش مصرف برق نخواهد شد. و نمودار مصرف انرژی در آن به صورت A++ می باشد.