سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308

معرفی ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل MDF-15308W

آشنایی با بیوگرافی برند پاکشوما

همه ما ممکن است در هنگام خرید یک کالای گران قیمت تحقیقات بسیاری صورت دهیم. یکی از مواردی که هنگام انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما لازم است به آن توجه کنید پیشینه و تاریخچه شرکت پاکشوما است:

·        برند پاک سرویس یا پاکشوما یکی از برند های ایرانی تولید لوازم خانگی است که به صورت گسترده به تولید لوازم برقی منزل می پردازد، این برند در کارخانه خود محصولات از قبیل یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی،مایکروفر پاکشوما، ماشین لباسشویی و … تولید و روانه بازار می کند.

·        برند پاکشوما با استفاده از سیاست های مشتری مداری توانسته سطح بالایی از رضایت مشتری را نسیب خود کند، و با این تفکر که رضایت مشتریان در جامعه موجب آشنایی با برند پاکشوما می شود جلو برود و سعی کند تا مشتریانش تبلیغ کنندگان اصلی این برند باشند.

در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و با اطمینان را تجربه کنید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل MDF-15308W از سری محصولات شستشو و نظافت ساخته شده توسط شرکت بزرگ و معتبر PAKSHOMA می باشد. این محصول جدید دارای استاندارد قطعات با کیفیت و همچنین کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این مدل از ظرفشویی 15 نفره با برنامه های شستشوی قوی تمام ظروف کثیف و فوق کثیف شما را در زمان کوتاه و با قدرت و سرعت مانند روز اول می کند. ماشین ظرفشویی وسیله ای کارآمد در آشپزخانه است که ظروف کثیف را تمیز و آبکشی می کند. در حالت کلی ماشین های ظرفشویی به سه دسته توکار، رومیزی و ظرفشویی مبله تقسیم می شوند. ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل MDF-15308W جزء دسته ی ماشین های ظرفشویی مبله محسوب می شود. این ماشین ظرفشویی مبله با طراحی مدرن به بازار عرضه شده است و به‌ راحتی می‌توان آن را با دیگر لوازم برقی داخل آشپزخانه ست کرد. ماشین ظرفشویی 15 نفره پاکشوما گنجایش بالایی برای شستشوی ظرف ها دارد به طوری که می توان از آن برای یک مهمانی 15 نفره استفاده کرد. متوسط مصرف آب در این دستگاه 12 لیتر می باشد که در نوع خود بسیار مناسب می باشد. میزان صدای محصول در حین شستشو 49 دسی بل می باشد که بسیار پایین است.

 

قابلیت ها و عملکرد ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل MDF-15308W

مشخصات دیگری نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده که شامل نمایشگر اتمام نمک، نمایشگر اتمام مایع جلا دهنده ، شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع و 7 برنامه شستشو می شوند. درب اصلی ماشین ظرفشویی پاکشوما همانند دیگر محصولات مشابه، به سمت پایین باز و در نقطه‌ی خاصی متوقف می‌شود. ارتفاع محل توقف درب نیز کاملاً مناسب است و امکان برخورد آن با کف زمین یا سایر وسایل آشپزخانه وجود ندارد. ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل MDF-15308W دو قفسه مجزا دارد که طبقه ی بالای آن به 3 سبد شستشو مجهز است. صفحه‌ نمایش ماشین ظرفشویی به صورت بزرگ طراحی شده و تمامی تنظیمات دستگاه در این صفحه نمایش داده می‌شود. ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل MDF-15308Wقابلیت تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت را دارد و از مصرف انرژی A++ نیز برخوردار است در واقع این ماشین ظرفشویی مصرف انرژی نسبتا بهینه‌ای دارد که در نتیجه باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه هم کمتر شود. این ظرفشویی 15 نفره مصرف پایین انرژی را دارا می باشد ، نمایشگر آن از نوع LED می باشد و علاوه بر زیبایی ، تنظیمات دستگاه براحتی از آن قسمت قابل تغییر است و قابل مشاهده می باشد. نکته مهم در مورد این نمایشگر لمسی بودن Touch می باشد که کار را برای کاربران بسیار راحت می کند. وجود سه سبد شستشو نیز از دیگر فاکتورهای مثبت این مدل از ظرفشویی حرفه ای می باشد و از نظر ایمنی نیز دارای قفل کودک می باشد.

 

خدمات پس از فروش شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما

برای شرکتی به این بزرگی و عظمت باید مراکزی در نظر گرفته شود تا بتوانند خدماتی را برای مشتریان خود در نظر بگیرند به همین دلیل این شرکت اقدام به قرار دادن نزدیک به 700 مرکز خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران نموده است. هر کدام از آنها می توانند قطعات تضمین شده محصولات پاکشوما مانند ماشین ظرفشویی و یخچال را فراهم نمایند. به جز این مراکز خدمات پس از فروش، تعدای بیشماری به مقدار 4500 عدد مرکز فروش محصولات پاکشوما در ایران وجود دارند تا در هر جای ایران که باشید در کمترین زمان ممکن بتوانید این نوع محصولات را خریداری کرده و از آنها تا ابد استفاده کنید.

 

معایب ظرفشویی پاکشوما

در عین حال که بسیاری از مزایای ظرفشویی های پاکشوما را به شما اعلام کردیم باید بگوییم که معایبی نیز وجود دارد .

این معایب در مقایسه با برند های بسیار قوی آلمانی و چینی مشهود است و در برابر خیلی از برند ها معایب به شمار نمیرود .

یکی از این معایب نبود سیستم auto eject یا همان باز شدن اتومات درب ظرفشویی بعد از اتمام شستشو است که در دو برند خارجی این امکان وجود دارد و بسیار پرطرفدار است

 

 

موتور ماشین ظرفشویی پاکشوما ساخت کجاست؟

توان موتور، میزان صدا، میزان لرزش و … همگی جزو عواملی هستند که موجب می شوند تا کیفیت موتور یک ماشین ظرفشویی حائز اهمیت باشد، به همین سبب در این بخش به بررسی این موضوع که موتور ماشین ظرفشویی پاکشوما ساخت کجاست می پردازیم.

شرکت پاکشوما همیشه در تلاش بوده تا بتواند صفر تا صد اجزای ماشین ظرفشویی خود را توسط متخصصین ایرانی تولید کند.

اما این نکته راجب موتور این دستگاه صدق نمی کند، چرا که این برند موتور دستگاه های خود را از برند میدیا که برندی چینی اما با کیفیت است تهیه می کند.

همچنین برند کرال نیز موتور ماشین ظرفشویی های خود را از شرکت میدیا تهیه میکند.

شرکت میدیا یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدات لوازم خانگی در جهان است که ماشین ظرفشویی های میدیا را نیز تولید کرده است.

 

کیفیت ساخت ظرفشویی های پاکشوما

کیفیت ساخت در ظرفشویی پاکشوما با توجه به قدمت 45 ساله و تخصص در تولید محصولات شوینده این شرکت اصلی ترین دلیل برای اعتماد به گروه تولیدی صنعتی پاکشوما است . و گزینه بعدی میتوان به مصرف کنندگان راضی از این برند اشاره کرد .