سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی ماشین لباسشویی جی پلاس مدل L880

معرفی ماشین لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی مدل  GWM-L880W

ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس به 14 برنامه ی اصلی و 6 برنامه تکمیلی برای شستشو مجهز است. این مدل ماشین لباسشویی قابلیت اضافه کردن لباس در زمان شستشو را دارد بنابراین می توان در زمان فراموش کردن لباس ها از این قابلیت استفاده کرد. 6 حرکت شستشو از مزیت های ماشین لباسشویی جی پلاس محسوب می شود این ویژگی هیچ گونه مواد شوینده ای را روی لباس ها باقی نمی گذارد و با 6 حرکت مختلف شستشو، لباس ها را از آلودگی پاک می کند و همچنین به تار و پود لباس نیز آسیبی وارد نمی کند. برنامه ضد آلرژی در ماشین لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی مدل GWM-L880W تعبیه شده که از این برنامه می توان برای افرادی که به مواد شوینده حساسیت دارند استفاده کرد. برند جی پلاس ماشین لباسشویی های خود را با برنامه های کاربردی وارد بازار کرده که هر کدام از برنامه ها مشخصات منحصر به فرد خود را دارند. موتور ماشین لباسشویی جی پلاس 8 کیلویی مدل GWM-L880 از نوع پیشرفته با تکنولوژی دایرکت درایو اینورتر است که قابلیت چرخش 1400 دور در دقیقه را دارد. بر روی بدنه ماشین لباسشویی صفحه نمایش لمسی LED طراحی شده که به وسیله ی آن می توان تنظیمات دستگاه را انجام داد. شستشوی سریع در 30 دقیقه از دیگر برنامه های شستشو لباسشویی محسوب می شود که با استفاده از این برنامه می توان در مدت زمان کوتاهی لباس ها را شستشو داد.در ادامه با فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

 

14 برنامه شستشو برای ماشین لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس

از دیگر برنامه کاربردی این لباسشویی می توان به شستشو با بخار اشاره کرد در واقع بخار باعث کاهش چروک در لباس ها می شود و تمام ذرات ریز را از لباس جدا کرده و بدون آسیب زدن به تار و پود لباس ،آن ها را تمیز می کند. این مدل لباسشویی 8 کیلویی جی پلاس قابلیت از بین بردن انواع لکه ها را دارد و با استفاده از Time Delay نیز می توان برنامه شستشو را در زمان دلخواه انتخاب کرد. لباسشویی جی پلاس برنامه های شستشو دیگری نیز دارد که شامل شستشوی سریع در 30 دقیقه، قابلیت تشخیص وزن لباس، برنامه اختصاصی جهت شستشوی لباس کودکان با قابلیت بخار و برنامه شستشو در شب با صدای کم و حرکات آرام دیگ می شود. موتور دستگاه از نوع پیشرفته با تکنولوژی Direct Drive Inverter است که سرعت چرخش آن به 1400 دور در دقیقه می رسد

 

موتور دایرکت درایو اینورتر چیست؟

همانطور که احتمالا می دانید، موتورهای ماشین لباسشویی های قدیمی توسط یک تسمه به مخزن یا دیگ متصل می شد و آن را به حرکت در می آورد. اما در لباسشویی های جدیدی که از موتور دایرکت درایو استفاده می کنند استفاده از تسمه از بین رفته و چرخش توسط نیروی مغناطیسی صورت می پذیرد. هم چنین این موتورها قابلیت چرخش با دور بالا یا پایین را نیز دارند.

لباسشویی های نسل جدید که دارای موتور دایرکت درایو هستند، نسبت به نسل قدیمی دارای صدا و لرزش کمتر و البته قدرت بیشتری هستند. یکی دیگر از مزایای موتورهای دایرکت درایو مقاومت آن ها در برابر خرابی است! با وجود طول عمر بالای این موتور برند جی پلاس، موتور این دستگاه را به مدت 10 سال گارانتی کرده است که خیال شما را راحت می کند.

مجهز به سنسور تشخیص وزن

یکی از قابلیت های جذاب ماشین لباسشویی 8 کیلویی L880W سفید وجود حسگر تشخیص وزن در آن است. اما شاید برای تان خیلی مشخص نباشد که این سنسور چه کاربردی دارد و چه کمکی به شما می کند؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید تعدادی از لباس های خود را جهت شستشو در دستگاه قرار دهید اما به خاطر حجم و وزن کم آن مجبور باشید تا صبر کنید میزان لباس های کثیف شما بیشتر شود و سپس ماشین لباسشویی را روشن کنید.

اما با استفاده از این قابلیت شما بدون نگرانی و به راحتی می توانید هر میزان لباسی که خواستید را درون ماشین لباسشویی L880 قرار داده و با خیالی آسوده آن را بشویید چرا که با وجود این سنسور میزان آب و مواد شوینده ای که مصرف می شود بر اساس وزن لباسی است که در لباسشویی قرار داده اید.

 

قابلیت افزودن لباس حین شستشو

ماشین لباسشوییجی پلاسمدل L880این قابلیت را دارد تا در صورتی که در حین شستشو متوجه شدید تعدادی از لباس هایی که قصد شستن آن ها را داشته اید، درون لباسشویی قرار نداده اید را به بقیه لباس ها اضافه کنید. همچنین قابلیت حذف لباس نیز وجود دارد. برای این کار کافیست تا فرایند شستشو را با استفاده از کلید Pause متوقف کنید و پس از باز شدن قفل درب، لباس ها را حذف یا اضافه کنید.

 

شستشو با بخار

شاید یکی از مهم ترین ویژگی های ماشن لباسشویی L880 استفاده از فناوری شستشو با بخار باشد. به کمک این قابلیت شما شستشوی با کیفیت تری را تجربه خواهید کرد و باعث می شود که لکه ها سریع تر و بهتر تمیز شوند. مزیت دیگر استفاده از بخار از بین رفتن باکتری ها و ویروس ها و عوامل آلرژی زا است.

همچنین اگر یکی از دغدغه های شما پس از شستشوی لباس ها چروک شدن بیش از حد آن هاست خبر خوشی برای شما داریم. شستشو با بخار باعث می شود که لباس ها پس از شستشو کمترین میزان چروک را داشته باشند.

نکته قابل توجه دیگر وجود برنامه اختصاصی ماشین لباسشویی جی پلاس جهت شستشوی لباس کودکان با قابلیت بخار است که با نام KidsWear Steam شناخته می شود.

 

عملیات سری و بی صدا در نیمه شب!

تا به حال برای تان اتفاق افتاده است که در ساعات پایانی شب متوجه شوید لباسی که برای فردا صبح به آن نیاز دارید نیاز به شستشو دارد و شما این قضیه را فراموش کرده بودید؟ طبیعتا در آن ساعت امکان روشن کردن ماشین لباسشویی وجود ندارد. البته بهتر است بگوییم در گذشته این امکان وجود نداشت اما با خرید ماشین لباسشویی جی پلاس مدل L880 شما دیگر این نگرانی را ندارید چرا که این دستگاه مجهز به برنامه شستشو در شب با صدای کم و حرکات آرام دیگ (Night Wash) می باشد.

 

برنامه های شستشوی ماشین لباسشوییجی پلاس L880

به جرات می توان گفت که با وجود 14 برنامه اصلی شستشو و همچنین 6 برنامه تکمیلی، ماشین لباسشویی L880W سفید جی پلاس یکی کامل ترین ها در این زمینه است.

در اینجا به برخی از این برنامه ها اشاره خواهیم پرداخت:

·        شستشوی سریع در 30 دقیقه (Quick 30)

·        برنامه اختصاصی جهت شستشوی لباس کودکان با قابلیت بخار (KidsWear Steam)

·        مجهز به شستشوی بخار (Steam Cloud)

·        قابلیت از بین بردن انواع لکه‌ها (Stain)

·        برنامه شستشو در شب با صدای کم و حرکات آرام دیگ (Night Wash)

·        انجام شستشو در زمان دلخواه (Time Delay)