سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی برند هیمالیا

یخچال فریزر از لوازم ضروری آشپزخانه و از اقلام مهم جهیزیه هر نوعروسی می‌باشد. وقتی اسم یخچال و فریزر هوشمند ایرانی به میان می‌آید، آنچه به ذهن متبادر می‌شود، برند هیمالیا است. یخچال و فریزر هیمالیا جزو لوازم خانگی می‌باشد که با ارائه محصولات باکیفیت در بسیاری از آشپزخانه‌های ایرانی جا باز کرده است. شیانچی قصد دارد که در این صفحه امکانات انواع یخچال فریزرهای مدرن هیمالیا را بررسی کرده و در مورد تاریخچه، کیفیت و گارانتی این محصولات صحبت کند. علاوه بر این، کلیه محصولات هیمالیا در این صفحه برای خرید قرار داده شده و لیست تمام نمایندگی‌های آن در سرتاسر کشور برای ارائه خدمات پس از فروش در ادامه آمده است.

تاریخچه هیمالیا

 

 

شرکت هیمالیا با اعتقاد به توان سرزمین خود و به پشتوانه نیم قرن سابقه موفق و موثر در عرصه تولید لوازم خانگی (یخچال و فریزر) توانسته سهم بسزایی را در تولید ملی داشته باشد.

دهه 50 (تاسیس):

·        ورود به عرصه تولید لوازم خانگی (تولید یخچال و فریزر)

·        دهه 60 (تولید یخچال و فریزر):

·        تولید یخچالهای صنعتی و تولید فریزرهای صندوقی خانگی

·        دهه 70 (رسیدن به شهرت):

·        اقدام در جهت تولید یخچال و فریزرهای ایستاده خانگی

·        کسب استانداردهای ملی ایران

·        ایجاد و تجهیز آزمایشگاههای مدرن در جهت بالا بردن کیفیت

·        توسعه و تجهیز فضای تولید و ایجاد زیر ساختهای لازم

·        جذب افراد متخصص در عرصه تولید یخچال و فریزر

·        ایجاد بسترهای لازم در زمینه توسعه خدمات پس از فروش

 

دهه 80 (رسیدن به استاندارد جهانی):

·        تولید محصولات منطبق با استاندارهای اروپایی با تکیه بر طراحی روز دنیا و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی تولید شرکت AEG آلمان

·        طراحی محصولات جدید با همکاری شرکت بتاکو ایتالیا

·        تجهیز خطوط تولید و کنترل کیفیت به سیستمهای کنترل هوشمن

·        ارتقاء سطح کمی و کیفی حوزه خدمات پس از فروش و 30 ماه گارانتی نمودن محصولات

·        اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارهای بین المللی ایزو 9001 ،2000 در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80

دهه 90 (توسعه و انتقال دانش):

·        توسعه فضای تولید کارخانه

·        انتقال دانش فنی روز

·        تولید محصولات جدید با فناوری پیشرفته

 

 

انواع یخچال فریزر ساخت هیمالیا

هیمالیا انواع یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر بالا پایین و یخچال فریزر پایین بالا تولید می‌کند. مدل پانوراما، مدل دلتا پلاس، مدل امگا، مدل آیس پول و مدل 530 هوم بار از پرفروشترین یخچال‌های هیمالیا محسوب می‌شوند.با اعتماد کالا خریدی راحت وآسان را تجربه کنید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات هیمالیا

گارانتی ضامن کیفیت کالاست. یخچال فریزرهای هیمالیا دارای 30 ماه گارانتی می‌باشند. همچنین موتور تمام یخچالهای هیمالیا دارای 60 ماه وارانتی هستند. این شرکت با بیش از 400 نمایندگی خدمات پس از فروش در کل کشور، هدفی جز رضایت کاربرانش ندارد. در زیر شماره تلفن نمایندگی رسمی یخچال فریزر هیمالیا را می‌توانید ببینید.

 

بررسی یخچال فریزرهای مدرن و هوشمند هیمالیا

برند هیمالیا با نیم قرن فعالیت، انواع یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر پایین و یخچال هوشمند را با تیراژ بالا تولید کرده و در کشورهای مختلف منطقه و داخل کشورمان به فروش رسانده است. آنچه این برند را موفق کرده است، تولید یخچالهای با کیفیت و مدرن و کاملا شبیه به یخچالهای خارجی است. طراحی محصولات این شرکت بسیار مدرن و زیبا هستند. کمپرسورهای کم مصرف، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، یخ ساز اتوماتیک، انجماد و سرمایش سریع و پنل لمسی بخشی از امکانات یخچالهای هیمالیا است. در ادامه امکاناتی را که در یخچالهای این برند استفاده می‌شوند، بررسی می‌کنیم. توجه کنید که این امکانات با توجه به نوع یخچال متفاوت می‌باشند.

 

 

تکنولوژی خنک کننده‌ دوگانه Twin Cooling

تکنولوژی خنک کننده‌ دوگانه باعث استفاده اپراتورهای مجزا بین یخچال و فریزر شده است. این تکنولوژی، نفوذ هوای اپراتورهای مجزا هوای بین دو محفظه یخچال و فریزر را بطور کامل از بین برده و باعث حفظ رطوبت بیشتر در یخچال به دلیل جلوگیری از نفوذ هوای خشک فریزر می‌شود. همچنین این تکنولوژی از انتقال بو بین یخچال و فریزر نیز جلوگیری می‌کند.

پنل لمسی با نمایشگر LED

پنل لمسی با نمایشگر LED در یخچال هوشمند هیمالیا امکان استفاده و کنترل آن را بسیار آسان کرده است. امکان تنظیم درجه یخچال و فریزر و اعمال سایر تنظیمات به راحتی و بدون فشردن هیچ دکمه‌ای و تنها با لمس صفحه پنل یخچال امکان پذیر است.

 

سیستم گردش هوای داخلی

توزیع سرما در داخل یخچال از اهمیت بالایی برخوردار است. به وسیله فن‌هایی که داخل یخچالهای هیمالیا تعبیه شده است، سرما به همه قسمت‌های یخچال رسیده و کیفیت مواد غذایی و تازگی آنها حفظ می‌شود.

فیلتر تصفیه هوا و آب

هیمالیا با بکارگیری فیلترهای پیشرفته در یخچالهای خود، هوای یخچال را در مراحل مختلف از انواع باکتری، قارچ، گرد و غبار و بوهای نامطبوع مواد غذایی تا درصد بسیار بالایی پاک می‌کند. همچنین با فیلتر تصفیه آب در این یخچالها، آب آشامیدنی سالم برای کاربر فراهم می‌شود.

 

 

محفظه‌های مخصوص یخچال فریزر هیمالیا

به وسیله این محفظه، امکان تنظیم میزان سرما برای کاربر فراهم شده و در نتیجه می‌توان میزان سرمایش را با توجه به نوع مواد غذایی به صورت اختصاصی تنظیم کرد. محفظه big box امکان ذخیره بیشتر مواد غذایی را در فریزر مهیا می‌کند. در محفظه مخصوص میوه و سبزیجات نیز می‌توان انواع میوه و سبزی را نگه داشت.

 

 

دیگر امکانات یخچال و فریزر هیمالیا

امکانات هیمالیا فقط به مواردی که در بالا گفته شد محدود نیست. کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب، نوفراست یا بدون برفک، گردش یکنواخت هوا در کابین‌ها، آلارم هوشمند هنگام باز ماندن درب، آبسرد کن و یخ ساز، آبریز بیرونی، طبقات شیشه‌ای شفاف و قابل مشاهده، کمپرسورهای ویژه مناطق گرمسیری، بدنه و درب مقاوم در برابر خوردگی با استفاده از ورقهای گالوانیزه پیش رنگ کره، خرد کن یخ (Crushed)، جا تخم مرغی و قفل کودک از دیگر امکانات این یخچال فریزرهای ایرانی است. توجه کنید که این امکانات با توجه به نوع یخچال متفاوت می‌باشند.